Osoba za tipkovnicom



Pisanje predstavlja izranjanje iz svijeta vlastitih misli. Prenesivši te misli na papir, sačuvali smo ono što se u umu budi u tome trenutku, a može u samo par sekundi izgubiti se u bujici misli i da više nikada ne izroni. Tu leži moja želja i strast za pisanjem.
Naime, moja je namjera, vidjevši po broju pregleda prvoga teksta da su čitatelji imali želju saznati tko je čovjek iza pera (ilivam tipkovnice), ukratko se predstaviti.

Ja sam Josip Križanović, rođen 1978.godine u Busovači. Iako diplomirani ekonomist, život me vodio raznim putevima te sam osim svijeta struke, imao priliku i čast, kroz mnoge angažmane i aktivnosti, od uloge promotora knjige preko uloge  predsjednika podružnice kulturnoga društva Napredak do direktora radija, postati dijelom i kulturnog života naše središnje Bosne.


Gore navedeni svijet mi je zasigurno omogućio uvidjeti sav potencijal koji naš kraj i naši ljudi posjeduju. Smatrajući kako je središnja Bosna bogata riznica ne samo povijesnog nego i kulturnog naslijeđa, vjerujem da mnoge pozitivne priče mogu i trebaju biti zabilježene. Ova regija iznjedrila je, i nastavit će to činiti, veliki broj kvalitetnih i pozitivnih primjera osoba koje će ostati zapamćene po svojim postignućima kao sjajni predstavnici naše regije.

Naposljetku, nadam se i želio bih da vama dragi čitatelji tekstovi budu kako zanimljivi tako i informativni, a da će  nekada u budućem vremenu dobiti svoj mali dio u kronikama  središnje Bosne,  iz kojih će nove generacije saznavati o sadašnjosti našeg kraja, a prošlosti njihovoga. 

Primjedbe