Zašto sam pokrenuo blog?

Dugo vremena u meni se rađala ideja o pokretanju vlastitog bloga. Naravno iz dugogodišnjeg iskustva u radu s medijima i velikom angažmanu u društvenom životu, pisanje se jednostavno nametnulo kao imperativ. Mnogo komunikacijskih veza je ostvareno i prava šteta bi bila to ne iskoristiti za stvaranje informativnog bloga kakav bi trebao biti ovaj.
Blog se nametnuo kao moderna forma koja je prihvatljiva svim generacijama i gdje se informacije dovoljno brzo prenose, a opet ima vlastiti identitet i tekstovi ostaju arhivirani i lako dostupni svima pomoću par klikova.
Dileme oko osnovnih principa nije bilo. Središnja Bosna kao geografski, kulturološki i politički prostor nametnuo se kao osnovna tema bloga. Ipak ovaj kraj predstavlja mjesto moga rođenja,  odrastanja i životnog ostvarenja.



Rad u prosvjeti, stvaranje i vođenje jednog velikog društva kakvo je HKD Napredak u Busovači te neumorna sportska karijera daju mi motiv da pokušam uz pomoć mnogih kolega prenijeti teme vezane za ljude i događaje koji na određeni način obilježavaju ovaj prostor.
U tekstu su spomenute kolege. Naime za blog će mnoštvo mojih kolega, prije svega novinara i književnika, povremeno pisati o temema vezanim za prostor središnje Bosne. Zapravo sam ostao iznenađen kako je velika većina njih s oduševljenjem prihvatila ideju. Valja napomenuti da mnogi od njih čak i ne dolaze s ovih prostora ali su vrlo često tu boravili, poznaju ovaj prostor te se rado vraćaju i žele dati svoj doprinos. Radi se o zaista velikim i izgrađenim osobama koje su ostvarile puno toga u domeni svoga djelovanja.
Kako ja ipak volim ići korak dalje treba naglasiti da je glavna ideja bloga da mnogobrojnim portalima koji su izrazili spremnost za suradnju osigura autorske tekstove.
Naposljetku, vjerujem da je dovoljno napisano zasada, naravno o kvaliteti bloga sudit će čitatelji i vrijeme.

Primjedbe