Većina dobrih stvari
uglavnom krene spontano. Sama ideja o nastanku bloga već je objašnjena u prvom
tekstu; postojala su očekivanja zbog sveg truda koji se ulaže u stranicu, u
tekstove, ipak da će u kratkom vremenskom roku (cca 2mjeseca) doseći ovoliku
čitanost- to je zbilja bilo ugodno iznenađenje.
Službeni zaštitni znak bloga, dizajnirao Arijan Vrhovac |
Jednim dijelom, tomu je
zasigurno doprinijela kvaliteta tekstova, a drugim dijelom je to prije svega
koncept i izbor tema koji uveliko utječu na čitanost i popularnost bloga. Takav
koncept, odnosno pristup u kojemu se trudi prenijeti pozitivne stvari i
osjećaje o ljudima koji svojim radom i zalaganjem čine pozitivne stvari, a u vremenu
kada smo opterećeni različitim negativnostima i kada mediji forsiraju uglavnom
negativnu tematiku je, usudim se napisati, zapravo glavni razlog pozitivnih
reakcija na tekstove. Naravno, uvijek se priče vežu i uz bogatu povijest ovoga
kraja i nastoji se prikazati sva raskoš sredine, i sva prirodna ljepota ovog
jednog komadića naše planete. Ovo ne znači da će gostujući autori ili sam autor
bježati i od obrađivanja određenih tema koje su u fokusu javnosti te se na njih
osvrnuti argumentirano.
Kako je interes rastao
tako je i projekt poglednasredisnjubosnu.blogspot.ba rastao i širio se. Tako i s tada nadolazećom,
a sada već Novom 2018. godinom, nove
ideje su se rađale.
Logičan prvi korak bio je
stvaranje facebook stranice istog naziva preko koje stvaramo zajednicu ljudi
zainteresiranih za ovakve teme. U mjesec dana, bez upotrebe nekih „sitnih
trikova“ kojima dobivate na Facebooku ljude samo kako bi imali brojku, nego
jednostavno promovirajući tekstove i sadržaj bloga, došli smo na 500 ljudi koji
prate facebook stranicu bloga što je izuzetan rezultat jer su to osobe koje će
pročitati objavljeni sadržaj, a nisu samo brojka.
Mobilna verzija facebook stranice |
Ubrzo se javila i ideja
da se krene i sa stranicom na društvenoj
mreži Instagram. Ideja se ,prije svega, javila jer su ljudi jako
zainteresirani za pregled fotografija prelijepih prirodnih ljepota ovoga kraja kao
i zbog dobro poznate izreke da slika govori više od 1000 riječi. Pratitelje
isključivo privlačimo fotografijama u vlasništvu bloga, koje pronađemo vezane
uz temu, kao i fotografijama koje rado ustupe vrhunski fotografi iz raznih
gradova središnje Bosne.
Instagram profil, fotografije iz središnje Bosne |
Nadalje, već krajem mjeseca
krenuli smo i s gostujućim autorima pa je tako, za blog, u vremenu adventa vlč
Josip Vajdner, osoba neiscrpne energije i glavni ''motor'' Katoličkog tjednika, napisao prigodan tekst što će se nastaviti i
ubuduće sa raznim drugim suradnicima.
Dolazimo i do onoga što
blog čini prepoznatljivim, a to je zaštitni znak. U suradnji s fantastičnim
mladim grafičkim dizajnerom Arijanom Vrhovcem uradili smo ono što projekt
ovakve vrijednosti i zaslužuje, a to je dizajn zaštitnog znaka, ili kako se u
svijetu marketinga to naziva- brendirali smo proizvod. Posebno je zadovoljstvo
kada vam logo dizajnira bivši učenik u čijem ste obrazovanju sudjelovali i kod
kojeg ste poticali taj stvarno hvale vrijedan talent koji je on nakon toga razvio u profesinalno zanimanje.
Arijanu ovim putem zahvaljujem, a o njemu i o skupina mladih ljudi, koji realiziraju
sjajne dizajnerske i informatičke ideje, pisat ću uskoro.
Logotip ugraviran na cover |
Za kraj, prije nego što
idući petak bude prvi tekst iz kraljevskog grada Jajca; što je ujedno i prva
priča u Novoj 2018., vrijedi spomenuti kako je i dizajn samog bloga promijenjen
sa željom da bude prilagođeniji ljudima koji isti i čitaju.
Mnoštvo se novih ideja
rađa koje će zasigurno biti realizirane, ali idemo korak po korak.
Svima koji nas čitaju i
koji će nas tek čitati želimo sretnu i uspješnu Novu 2018.
Primjedbe